Često postavljena pitanja


1. Opšta


1.1 Šta radi ovaj veb sajt?

www.iban.com pruža onlajn platformu za validaciju detalja plaćanja i posebno Međunarodnog bankovnog broja naloga.
Neke od glavnih značajki naših usluga su:

- Provera da li je IBAN VAŽEĆI ( korišćenjem algoritama kontrolnih brojeva )
- Identifikacija bankovnih informacija korišćenjem IBAN broja
- Identifikacija BIC koda korišćenjem IBAN broja
- Provera domaćih bankovnih kodova i brojeva naloga za validnost
- Kalkulacija IBAN broja korišćenjem domaćeg broja naloga i bankovnog koda

1.2 Ko može koristiti pogodnosti ove usluge?

Svako preduzeće koje obrađuje bankovne uplate, domaće ili međunarodne može koristiti pogodnosti naših usluga.
Validacijom detalja plaćanja, kao što je IBAN pre obrade plaćanja, preduzeća mogu izbeći vremenske odgode i dodatne poreze kod neuspelih bankovnih transakcija.

1.3 Da li je ova usluga besplatna?

Naš veb sajt ima besplatnu demo stranice za validaciju i kalkulaciju IBAN broja.
Besplatni demo je, međutim, ograničen kako bi se naša usluga zaštitila od zloupotrebe.
Kada prekoračite broj besplatnih upita, možete kupiti neograničeni plan na našoj stranici za licenciranje

1.4 Zašto IBAN validacija ne radi za moju državu?

Nisu sve države integrisale IBAN sistem, pa ga vaša država možda ne podržava.
Međutim, molimo vas da nam date više detalja, pa ćemo ispitati slučaj i dati vam više detalja.
Možete videti koje su to države podržane na stranici IBAN struktura

1.5 Koliko je pouzdana ova usluga?

Algoritmi kontrolnih brojeva su ekstremno tačan način za detekciju grešaka prilikom unosa i verifikacije integriteta IBAN broja.
Izvršavanjem dodanih slojeva validacije kao što su pretraga baze podataka bankovnih kodova, strukture i formatiranje provere sveli smo šanse za greške na minimum.
Naša baza podataka bankovnih kodova se kompilira iz višestrukih izvora (centralne banke, finansijske institucije, regulatorna tela i sl.) i redovno se ažurira.

2. Tehnička


2.1 Da li imate API?

Da, mi pružamo API pristup za sve naše usluge.
Možete pronaći dokumentaciju na našoj sekciji za razvojne programere.

2.2 Da li imate funkciju višestruke/masovne validacije?

Da, za naše članove, pružamo interfejs za višestruke IBAN validacije.
Sistem uzima listu IBAN brojeva i vraća rezultate u CSV formatu na stranici ili kao kao CSV/Excel fajl za skidanje.

2.3 Da li se API temelji na REST-u ili SOAP-u?

Za uslugu IBAN validacije, nudimo i SOAP, kao i REST krajnje tačke.
Molimo pogledajte našu sekciju za razvojne programere za detaljniji prikaz unutar API-ja.

2.4 Koliko upita možemo pokrenuti u sekundi?

Testirali smo svoj sistem, te može s lakoćom obrađivati do 10 upita u sekundi.
Međutim, za veće transakcije ( hiljade validacija ), sugerišemo vam korišćenje alatke za višestruku validaciju IBAN brojeva u vašoj zoni za klijente.
Dizajniran je da izvrši jednu transakciju s ogromnim brojevima uz najmanje moguće korišćenje resursa.

2.5 Da li možemo da dobijemo BIC / SWIFT kod putem IBAN broja korišćenjem vaše usluge?

Da, naša baza podataka sadrži BIC kodove za većinu podržanih država i njihovih banaka.
Naš API i naša ručna pretraga pružaju ove informacije ako su dostupne.


2.6 Mogu li da testiran uslugu pre kupovine?

Da, možete da zatražite besplatni probni nalog na našoj Stranici za registracije .
Probni račun ima 100 besplatnih upita dostupnih da testirate API i ručne interfejse.
Probni nalog će isteći nakon jednog meseca.


3. Licenciranje


3.1 Kako mogu da kupim pristup vašim uslugama?

Možete da izaberete prikladan plan i uslugu s naše sekcije za narudžbu.

3.2 Koje metode plaćanja prihvatate?

Naš pružatelj usluga plaćanja ( Avangate ) podržava širok izbor metoda plaćanja. Možete platiti kreditnom karticom, žičanim bankovnim transferom, PayPal-om i drugim metodama.

3.3 Da li postoji neko s kim mogu razgovarati za više informacija o vašim uslugama?

Da, naš prodajni tim je dostupan za pozive od ponedeljka do petka od 9:00 do 17:00 CET.

3.4 Da li članski planovi ističu?

Da, svi naši članski planovi dolaze s godišnjim članstvom.
Vaše usluge će isteći tačno za 12 meseci nakon što kupite vaš plan.

3.5 Da li ću izgubiti moje neiskorišćene upite nakon steka moje usluge?

Da, svi upiti su dostupni 12 meseci nakon kupovine. Svi upiti na vašem nalogu će biti uklonjeni nakon datuma isteka.

4. Korisnička podrška


4.1 Kako mogu da kontaktiram korisničku podršku?

Možete da pošaljete tiket podrške iz vaše zone za klijente.

4.2 Koliko brzo mogu da dobijem odgovor na moj tiket?

Naša podrška radi od ponedeljka do petka od 9:00 do 17:00 CET.
U radnim satima obično vam se možemo javiti unutar jednog sata.

Van radnih sati odgovori na vaše upite mogu kasniti.

4.3 Da li mogu ažurirati moje profilne informacije?

Da, u vašoj zoni za klijente -> sekciji Moj nalog možete modifikovati kontaktne detalje vašeg naloga.

4.4 Da li mogu da promenim svoju lozinku?

Da, možete jednostavno promeniti svoju lozinku iz zone za klijente -> sekcija Moj nalog.

4.5 Da li mogu da promenim svoje korisničko ime?

Ne, vaše korisničko ime se ne može menjati putem zone za klijente.